Antal besökare

fredag 23 mars 2012

Hej smärta!

Var på Vård Centralen igår em. eftersom jag hade kräkts av smärta. Har ont i magen. Det visade sig att jag åkt på inflammerade(?) tarmfickor. Så nu knaprar jag pencillin och starka smärtstillande tabletter. Nu kan det bara bli bättre!

Just de ja, jag var ju på mitt första Indoor Walking pass igår morse. Det gick över förväntan, var visserligen väldigt trött och seg i benen efter en stund. Men jag höll ut tack vare att jag tog ca 5-10 sekunders pauser ibland för att återhämta mig lite. Idag känner jag en liten bit av träningsvärk i benen, vilken störtskön känsla! Måste få upp orken/kraften/musklerna i benen, sen ä´ he´ ba´ å kör på!

Ja nu är det mitt i natta. Börjar få ont igen, men det är ju länge sen jag tog ngn smärtstillande tablett. Ska hålla ut ett tag till innan jag tar ngt, vill inte ta fören det verkligen verkligen behövs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar