Antal besökare

tisdag 13 mars 2012

Mitt i natta

*morr*, jag kan inte sova. Var fullständigt utslagen igår och kunde knappt hålla mig vaken tills jag fått nattmedicin. Sen stupade jag i säng, men vaknade bara några timmar senare och efter det, ja efter det har jag varit vaken några timmar. Borde verkligen sova, men vad göra när det bara inte funkar?
Har suttit uppe och målat lite, dricker rött te och nu surfar jag runt lite överallt på nätet. Hittar inget speciellt intressant, men så kan det vara. Ska nog försöka lägga mig om en stund igen, är ju ingen idé att lägga sig när man är klarvaken och bara kommer att ligga och vrida sig i sängen varv efter varv. Tillslut blir man väl yr i huvudet av allt snurrande.

Här kommer en bild på Jannas nålfiltade Älva som jag fick i present. Hon är så otroligt duktig på handarbete!


Nope! Nu ska jag göra ett försök att krypa till kojs igen. Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar