Antal besökare

söndag 11 mars 2012

Underbar gårdag

Tack alla som gjorde firandet av mig till en underbar dag. Har fått jättefina och goda saker i present.

De här "kak klubborna", som jag glömt namnet på har Sandra bakat åt mig. Goda, mums! Se fick jag även te, alltid välkommet. Av Malin fick jag en receptbok på cupcakes och muffins-hade tänkt köpa den själv först men det var ju himla tur jag inte gjorde det. Av Jojo och Magnus fick jag en Middag hemma hos dem. Precis vad jag önskat mig, ska bli riktigt gott =) Systeryster med familj gav mig pengar så jag kan köpa en dörrmatta-tack snälla!

Mammma och pappa gav mig det jag redan visste om, en lyx bh och pysselsaker samt en platta att ställa datorn på så den inte står direkt på knäna tex. Kanonbra!

Janna hade filtat en underbart vacker älva till mig samt virkat en djävul och en ängel på vantarna som hon fått av mig-tack underbara vän!

Av mormor har jag redan fått presenten, men tack för att du kom och förgyllde min dag.

Idag blir det pyssel, såklart...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar