Antal besökare

tisdag 20 mars 2012

Första passet

I morse var det första träningspasset på IKSU för motion på recept som jag fått "utskrivet". Det var vattengympa och var riktigt kul. Har hållit på med det förut, men det är länge sen nu. Roligt att börja träna igen! Har ställt väckarklockan på tidig tid imorgon då jag ska känna efter om jag fixar att ta ett vattengympa pass. Jag tror det, men det beror lite på vädret om jag ger mig ut en till tidig morgon eller ej. All träning är bonus, så det gäller att passa på nu när jag får gå och träna.

Sen har jag träffat Tomas, min blivande Kontaktperson. Jag har bestämt mig för att tacka ja till att ta honom som KP. Han var här idag och vi satt och pratade runt 1½ timme. Tiden gick fort, trots att jag var trött.

Nu väntar sängen, ja, jag vet att det är tidig kväll men ska jag upp tidigt imorgon är det lika bra att göra en tidig kväller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar