Antal besökare

onsdag 7 mars 2012

Sömnen

Nattens sömn har varit till belåtenhet. Somnade strax före 23-tiden och vaknade vid 06.30. Så nu är jag pigg och utvilad å redo för dagen. Känns toppenbra. Sitter -som vanligt- med en kopp te i handen och njuter av det goda i livet.

Ska ner till stan idag, köpa mer skavsårsplåster men framförallt träffa Janna och umgås med henne ett tag. Det blir riktigt trevligt. Ska nog ta med mig stickningen till stan. Håller på att göra ett par handledsvärmare. Vi får se vad det blir tillslut, det kan man aldrig så noga veta. Jag är ju inte så haj på detta med att sticka. Men en stjärna till mig efter 3 försök att sticka en mössa till mamma så lyckades jag få till den på det 4:e försöket. Nöjd!

Det är bara -3 ute nu, blir nog en fin dag om solen vill visa upp sig. Har gjort bort morgonstädningen också. Skönt! Nu bara slappa fram till klockan blir runt 12-tiden.

Nu är allt bakat till min födelsedag, utom en toppning som ska på cup caken. Samt tårtan, men den får mamma göra, precis som vanligt. Hon gör den bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar