Antal besökare

tisdag 3 april 2012

-18 grader

Det var ju riktigt oförskämt kallt ute i morse, -18 grader hos oss, usch! När jag skulle gå till bussen för att fara till vattengympan på IKSU höll jag nästan på att frysa ihop till en isbit. Men nu är träningen gjord för dagen, det känns skönt att komma igång igen efter en veckas uppehåll.

Idag ska jag på möta på AROS, vi ska prata om jobbet osv. Får se hur det går. Inne i min lgh är det också vidirigt kallt, alldeles för kallt, imorse hade jag +16 grader. Men nu är det rena värmen här inne, jag kör torktumlaren så värmen har stigit tack vare det till nästan +19. Har ändå på mig tjocksockar för att inte behöva frysa så mycket. De har felanmält ang värmen, så nu är det bara att vänta och se när det kommer ngn och fixar detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar