Antal besökare

torsdag 26 april 2012

Samma visa

Återigen, samma samma tjafs med magen min. Det ser faktiskt ut som att jag är gravid, tjohoo!!!! Hur har detta gått till då jag inte ens har kvar livmodern? Undrens tid är ej förbi. Okej, jag har varit och röntgat magen återigen, samma visa denna gången förstoppningen men även rejält gasfylld i buken.
Så det är därför jag ser gravid ut. Suck! Har faktiskt fått en spruta mot smärtan, kors i taket. De brukar inte avd vilja ge så de har nog fattat att jag har ont denna gången iaf. Får väl hoppas på att det ger med sig eftersom det bara var en engångsordination. Å få läkare att på jourtid att ge starkare smärtlindringsmedicin är inte lätt!

Var ner en sväng till station östra och tog mig en kopp te idag. Det blev inget långt besök eftersom jag hade ont i magen, men en liten sväng ut i regnet iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar