Antal besökare

onsdag 25 april 2012

Long time ago!

Länge sen sist! Det har gått ett bra tag sedan jag skrev i bloggen nu, det är inte frivilligt uppehåll utan snarare ett nödvändigt uppehåll. Eller när jag tänker efter är det nog båda delarna.

Det mest tragiska som hänt under tiden jag ej skrivit har skett under helgen och det är i korta sammanfattningar detta:

1. Det har hänt en massa på boendet, en av de boende har polisanmält en bomb som låg under(?) hans bil vilket visade sig vara falsk när bombgruppen från Stockholm kom ner för att undersöka den.

2. Bara ngn dag senare kör att kraftigt berusad iväg med bilen, träffade en av hans tjejkompisar (som tack och lov "bara" blev mörbultad och chockad).  Efter han kört på henne ger han sig ut på området och kör helt galet, på träd, på en lyktstolpe, över en rondell och ja vet inte allt han gjorde innan bilen stannade och han inte kunde köra längre efter den.

3. Jag är inte alls säker på att jag vill bo kvar i huset längre. Det är hemskt, men om Han kommer tillbaka så kommer inte jag att känna mig trygg i mitt eget hem. Jag vill INTE flytta, men vad ska jag göra?

Nu lämnar vi detta och går vidare i mitt liv.

Jag ligger inne på avd just nu, har legat inne ca 2-3 veckor. La in mig pga av sömnbrist men har även mått dåligt fysiskt pga av återkommande förstoppningar. Mycket jobbigt, det tar både fysiskt och psykiskt på mig när detta sker.

Har även börjat kräkas helt utan anledning. Har fått medicin mot detta, men det verkar inte ha hjälpt så bra. Ska ta tag i detta när jag blir utskriven och gå till Vårdcentralen.

Annars har det inte hänt så mycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar