Antal besökare

onsdag 4 april 2012

Bara 06.30

Klockan går segt nu på morgonen. Jag har redan varit vaken i några timmar. Inte speciellt kul, behöver mina sovtimmar för att orka med att träna. Men jag ska iaf försöka fara på träningen och göra mitt bästa. Mer än så går det ej att göra. Ska cykla till bussen, längre än så ids jag inte. Inte än iaf!

Hmmm.....bra minne eller.... Skrev jag på bloggen igår att jag köpt en ny begagnad mobiltele? Om inte, så har jag skrivit det nu =) Den verkar vara helt okej, följde inte med ngn bruksanvisning men det är en sony ericsson och eftersom jag haft flera såna förut så är det lite lättare att komma igång med att förstå sig på telefonen.

Ska ner på stan på em och träffa, Janna! Det blir trevligt, blir som vanligt fika och en massa te att dricka medan vi sitter och pratar om allt och inget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar