Antal besökare

måndag 30 april 2012

Men orka!

Hur jobbig är inte blogspot? Nu har de ändrat på sidan så man fattar ju knappt hur man ska kunna skriva ett inlägg längre. Tur jag har min vän, Janna, som också har denna som blogg så hon har fått visa mig hur den funkar nu. Knepigt!

Igår hade jag tvättdag så tvättmaskinen gick varm och torkskåpet fick sätta igång och jobba lite för att få mina kläder torra. Men nu dröjer det väl åtminstone några dagar innan det är dags att upprepa samma procedur.

Nu börjar våren äntligen komma! Tom några blommor har kommit på gården.

Har snart varit vaken i en timme, vaknade och blev superpigg på nolltid. Suck! vad göra? Jo, fram med datorn för att få lite sällskap (roligare än att sitta och prata med nattpersonalen iaf).

Jag tror att min dator är på väg att ge upp. Den har helt plötsligt blivit helsvart på skärmen så man har varit tvungen att ta ut batteriet och sedan starta om den på nytt för att den ska fungera.

Sista april! Valborg idag! Majbrasa ikväll! Kanske ut och titta på brasa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar