Antal besökare

fredag 17 februari 2012

Tack Finas Konditori

Idag var jag på Finas Konditori på Ålidhems Centrum för att prata om en ev praktikplats. Det gick över förväntan. Jag och Anna fick uppfattningen att om det bara var upp till han vi träffade så skulle han sagt ja till att låta mig vara där. Men nu är det ju upp till de unga tjejerna som jobbar där om de känner att de fixar att ha en "praktikant" hos sig. Det blir ju lite mer jobb för dem, iaf från början eftersom de måste lära mig vad jag ska göra.

Nåväl, hur det än går har jag ett positivt möte att se tillbaka på. Det gör att man blir mer peppad på att våga söka sig utåt till andra ställen om nu de här skulle säga nej. Tack för bra bemötande Finas Kondis =)

Skulle ha haft läkarsamtal idag, eller jag fick ett samtal, men han hade glömt att hämta den journalanteckning vi skulle gå igenom. Så samtalet blir på måndag istället. Sitter nu med min trogne vän även såkallad Tekoppen. Njuter av mitt te och önskar att jag hade köpt ännu mera av den sorten. Får nog ta och fylla på förrådet nästa vecka, hur ska det annars går. Har blivit lakrits/citron te beroende.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar