Antal besökare

onsdag 15 februari 2012

Raketfart på tiden

Oj, vad tiden försvann fort när jag träffade min vän idag. Vi gick först till bibblan för att hämta ut en bok som jag stått i kö på. Får visst bara ha den i 2 veckor, så nu måste jag läsa på. Fast kommer man in i boken flyter det bara på och då går tiden fort.

Sen gick vi till en garn butik, trevligt, trevligt. Där köpte vi garn tillsammans. Jag tog 4 nystan hon tog resten. Det blev bara 40 kr för mig. Perfekt, nu har jag börjat sticka på en mössa. Janna hjälpte mig som vanligt att komma igång. Så nu har jag kommit in i sticklivet igen =)

Vi satte oss på ett lugnt Café Schmeck och fikade tillsammans. Tiden bara rann iväg och plötsligt hade jag hunnit med att fylla på tekannan med nytt vatten samtidigt som klockan tickade på väldigt snabbt. Hann inte dricka upp allt mitt te innan det kallnade, fastnade i stickningen så den prioriterades före denna gången. Ja, som de flesta gånger när jag kommer i fas med att börja med ngt handarbete.

Å, har fått mina Zapata byxor idag, är så nöjd så nöjd så otroligt nöjd med dem. Men Janna hade hittat ett par urläckra Haremsbyxor som hon köpt där. Tur man bara ibland går in där annars vore man ju stenfattig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar