Antal besökare

måndag 20 februari 2012

Hemma

Så var man hemma på en långperm. Läkaren sa ja, bara jag lovade att komma in om jag började må dåligt. Så det gick ju bara fint. Har legat och myst med Santos i nästan 2 timmar. Han tog plats på min mage och låg sedan kvar tills det började kurra i hans mage. Då gick han upp för att knapra lite torrfoder.

Var ner på stan och provade ut en lyx-bh till mig idag. Den hade kostat 900 spänn!!!! Men var nu nedsatt till 400 kr. Ett ok pris med tanke på vad den kostat. Men det är tur att jag ska få den i födelsedagspresent. Så dyr bh har jag aldrig någonsin ägt eller ens provat. Så det är lyx, lyx, lyx!

Funderar vad jag ska önska mig i present när jag fyller år. Har lite uppskrivet på listan, men inte så värst mycket. Dessutom är det mesta dyrt, suck! Måste komma på lite billiga presenter också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar