Antal besökare

fredag 10 februari 2012

Lilla pappa

Jaha, då har pappa åkt ambulans och varit in på akuten 2 gånger på samma dag. Åkte dit och hälsade på honom, mamma var med honom hela tiden. Han blev iaf väl omhändertagen och kunde åka hem efter några timmar. Då hade läkarna konstanterat att det var gallstenar han hade som gjorde att han fick groteska smärtor. Nu har pappa fått en remiss till Kirurgen, så om det längre fram blir operation för att ta bort dem vet vi inte än. Det återstår att se. Men lilla pappa, jag är glad att det inte var värre!







Har fått frigång idag, 40 min 3 ggr/dag. Underbart skönt. Har varit ut på 2 promenader idag och rensat hjärnan. Skönt att få komma ut ett tag och vara ensam. Ännu roligare var att jag inte tappat mycket av den lilla konditionen jag hade innan jag blev inlagd. Utan jag är snart uppe i samma ork som jag hade före operationen.

Å, Janna, underbara Janna! Hon har varit in till Stockholm idag innan de åkte vidare till Västerås. Men åter till hennes besök i stora staden. Janna tog sig in till centrum och gick till butiken, Zapatha. Tjohoo! Där fanns byxorna jag älskar men som dragkedjan gått sönder på. Så nu är jag ägare till ett par bruna byxor med orangea detaljer. Får dem när vi träffas nästa gång alltså på onsdag, längtar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar