Antal besökare

tisdag 21 februari 2012

fetma

Har gått från ett bmi på 48,6 till att idag stå på 32,7. Trots massor av kilon som har rasat bort så är jag ändå klassade till att höra till gruppen fetma. Suck! Måste ner x antal kilon till för att slippa vara i riskzonen med sjukdomar. Kämpa, kämpa, kämpa. Men det känns som jag går i motvind. Gick ju upp en hel del under deprissionen i slutet av förra året. Nästan allt har jag gått ner. Men nu måste jag ändå fortsätta kämpa för mer viktnedgång. Samtidigt ringer Kirurgens ord inom mig, du har landat på din vikt som är okej. Vad då okej? Fetma vikt är INTE okej!

Ska prata med sjukhuset som gjorde operationen och se vad de säger. Om de har några kloka råd att ge, eller om man bara ska lägga sig ner och ge upp. Fast jag vill inte ge upp, jag vill nå resultat. Se framstegen växa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar