Antal besökare

tisdag 21 februari 2012

Godmorgon

Oj vad jag har sovit bra, 11 timmar i sträck! Är pigg och utvilad, redo för dagens utmaningar. Okej, jag har inga utmaningar idag, men är iaf redo för dagen. På schemat står att jag ska ringa Konstnärshopen och fråga hur mycket man får beställa från Panduro genom dem. Förhoppningsvis får jag beställa det jag önskar mig i födelsedagspresent så kommer vi undan fraktkostnaden.

Å, jag har blivit bjuden på bröllop i sommar. Min vän Sara och hennes Håkan ska gifta sig i Skellefteå i sommar. Vet inte än om jag ska gå, men jag hoppas på det iaf. Det skulle ju vara så roligt och sen är det så fint med bröllop. Ja, ja, vi får se hur jag gör.

Ser att mina blommor skriker efter vatten, dags att ta fram vattenkannan och släcka deras törst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar