Antal besökare

onsdag 29 februari 2012

Halta lotta

Ajsicken, jag vrickade till fotleden 2 (!!!!) gånger  idag. NU är jag svullen och det pulserar. Gillar inte att jag så lätt är på väg att vricka till foten mest hela tiden. Det är bara turen att jag inte gjort illa mig mer.

Har varit ner till stan och träffat min vän, Janna. Vi gick först till Konstnärshopen där jag handlade lite småsaker och papper. Sen drog vi till Bibliotekscafét för att dricka en kopiös mängd med te (läs jag!) Efter det pallrade vi oss till Tehörnan, där jag köpte 2 stycken teblommor, grönt te. Det är så gott men fruktansvärt dyrt. Hela 25 kr för en teblomma. Skandalpriser!

Efter det pallrade vi oss till ICA Gourmet där vi handlade lite småsaker. Jag köpte iaf ost och en tjockare youghurt på hela 4,5%. Ser framemot att prova den, tycker alla andra youghurtar är för blaskiga.

Nu ska jag sätta mig och pyssla, fick ett il och vill ta vara på det. Så Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar