Antal besökare

måndag 6 februari 2012

Ajöss Göteborg!

Måste tyvärr erkänna för mig själv att den trånga arbetsytan på Cafét blev för mycket för mig. Jag klarade inte av det utan måste nu säga hej då till Göteborg och härmed bara bli en vanlig besökare. Det känns hemskt, jag ville ju börja där. Jag ville ju trivas. Och visst trivdes jag med både arbetskamrater och arbetsuppgifter. Men ytan, den trånga ytan gjorde att jag mådde dåligt. Suck!

Nu har vi, Jag och Anna från Aros, planer på att fråga om praktikplats på två andra ställen. Så det är bara att invänta och se tiden an vad de säger om jag får komma och visa upp mig eller om de säger nej direkt. Hoppas på en liten chans att få träffa dem iaf innan de säger nej, eller varför inte ett ja, inte tänka negativt. Tänk positivt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar