Antal besökare

torsdag 23 februari 2012

Godmorgon

Godmorgon på er alla därute.
Själv gjorde jag en ofrivillig tidig morgon, vaknade redan kl.02 och kunde inte somna om. Har pysslat på lite i min lgh och gjort snyggt där det var som stökigast. Stökigt på en punkt innanför dörren. Men nu ser det finare ut. Sen har jag suttit och skrivit lite mail.
Försökt hitta några kläder jag känner för att ha på mig för dagen. Känns som jag gick igenom hela garderoben, idag är en dag "hittar inga kläder jag vill ha på mig". Men känn lugnet. Jag fann tillslut en klänning som jag tycker mycket om. Köpte den på secondhandbutiken för bara en liten slant. Men den är gudomligt fin, och passar att ha både när man vill vara lite finare men även en helt vanlig dag.

Sitter med min tredje tekopp i handen nu och vakar in morgonens ljuva timmar. Har läst ut den sist skrivna boken av Lucy Dillon, även den var bra. Ska bara lämna tillbaka den så att den som står på kö får den lite tidigare än beräknat. Om jag id´s ta mig ner till stan vill säga. Annars får det bli nästa onsdag.

Ska till avd idag och bli utskriven, det känns bra. Har hört att det är ännu stökigare där nu, än när jag var där för bara några dagar sedan. Ska bli skönt att slippa stället.

Lägger in en bild på mina 5 guldkorn i livet. Min systers 5 döttrar, ni är så underbara. Älskar er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar