Antal besökare

tisdag 28 februari 2012

Bagare Mikaela

Idag har jag äntligen gjort min första dag på ICA Ålidhem, Bageriet. Oj, jag hade så kul att jag missade ta den rast jag har rätt till. Men en rast fick jag iaf tillsammans med de andra som jobbar där, ca 15 minuter. Sen var det dags att tacka för sig för dagen och ta bussen till Tomtebo. Och resten av vägen pulsa sig fram i en oplogad gångbana. Jobbigt! Tur man inte hade ngn tid att passa, jag skulle ju bara hem.

Har paketerat donuts (?) 4 i varje påse. Sen har jag slängt en drös med bröd och dammsugit ur hyllorna där bröd/kakor stått, torkat hyllorna så det ser fräscht ut. Har även hunnit he upp en massa bröd från frysen på plåtar. Gjort ett gäng med semelbullar och även vaniljbullar. Jag tror det var de jag hann med idag. Tiden bara flög fram så kul hade jag. Hoppas på att det fortsätter så. Hon jag jobbade med idag var supertrevlig.

1 kommentar:

  1. Å jag blir så himla glad för din skull vännen! *tjohooooo*! :)
    Kramar!

    SvaraRadera