Antal besökare

torsdag 27 oktober 2011

Stora handlingsdagen

Idag kom mamma och pappa och hämtade mig från avd på em. Vi åkte direkt till Röda korset eller kupan som det också heter, det är en seconhand affär. Fyndade mig en lång vinterjacka till ynka priset av 80 kr samt att mamma och pappa gav mig den. Så jag blev iten ens fattig. Fann även en helt oanvänd tröja med blixtlås, som jag tror kostade 50 kr. Även den fick jag. Fann mig även ett vrålsnyggt halsband för ynka 10 kr!!!! Det fick jag betala själv, men jag klagar inte för det.

Efter det åkte vi vidare till Kapp Ahl, där provade jag kläder i något som kändes som i tid och evighet. Men det var mestadels ett trevligt nöje. Fann mig ett par byxor och en snygg långärmad tröja. Sedan sprang jag och mamma in till H&M, där köpte jag mig ett schampo. Så nu kan jag tvätta håret igen. Sicken tur för mig =)

Sen tog vi oss en sista sväng in på Coop, där köpte jag saft och te.

Halvt döda lyckades vi ta oss till en pizzeria som ligger bredvid Myrorna. Där köpte vi en Calzone som jag och mamma skulle dela på när vi kom hem. Gott, gott, gott, men jag orkade inte riktigt hela min bit. Så mamma fick offra sig lite.

Nu väntar jag bara in telefonsamtalet om de ska ta och köpa 3:an eller om de tycker den blir för dyr. Mn det lät lovande med priset de fick till sig igår. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar