Antal besökare

måndag 24 oktober 2011

Janna, min fina Janna

Inte nog med att hon har gjort världens sötaste troll till mig genom att virka. Nu har hon även fått till en fantastisk Ängel, som ska bli min. Tack Vännen, tack!

Idag har jag varit utan nålstick eftersom behandlingen är klar och det känns så bra inombords. För er som inte hängt med så har jag fått anafranildropp mot den depression jag kom in i. Mår nu mycket bättre och både orkar och vill planera framåt. Men det får gå i snigelfart, så vi slipper bakslag.

Hoppas på att få nån sorts terapi hjälp mot de jag varit med om i gbg och det som hände här på en avd precis innan jag valde att flytta från stan. Måste få hjälp för att bearbeta allt. Det kommer ta tid, men jag ska lyckas med bra stöd ifrån någon/några.

Är på bra humör, har haft en fin dag så även den är jag nöjd med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar