Antal besökare

tisdag 25 oktober 2011

Chai latte abstinens

Min brevvän, mer eller mindre aktivt skrivande till varandra, är gravid med sitt fjärde barn nu. Det är bara att gratulera till denna familjelycka.

Har druckit min andra Chai Latte från Kahls kaffe, det är ju bara så försvinnade gott. Tack Sandra för eccensen (Chai Latte), jag fick av dig. Den har druckits med glada miner här på avd, mmm. Har köpt en liten flaska från Kahls kaffe, så då får jag se om det går att göra precis exakt på pricken lika goda Chai Latte hemma hos sig själv. Jag kommer närmare och närmare fullträffen, underbart!

Här på avd är det mer eller mindre KAOS, en patient är så grymt stökig och otrevligare person får man faktiskt leta efter utan att troligen lyckats. Det enda som kan komma till hans räddning är att han är rejält sjuk! Men det är svårt att ha tålamod med honom iaf.

Jag vill se "Hur många lingon finns det i världen", men har den filmen hemma hos mig själv så det är ju inte aktuellt för stunden =(

Idag blev vi bara 2 i tvårummet, ett långt tag låg vi 3 i ett 2 rum, varmt, svårt att röra sig och bara sjukt jobbigt att vara så nära alla andra. Man får ju ingen privat stund direkt. Men n är det mycket bättre, delar rum med en toppen tjej, hon är både lugn och trevlig, så bättre rumskamrat får man söka efter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar