Antal besökare

söndag 30 oktober 2011

Första julklappen avklarad

Har haft en lat dag. Det enda vettiga jag gjort är att fara ut till Strömpilen med mina föräldrar. Jag var in på Lindex och köpte mig 3 par råsnygga och störtsköna trosor. Visserligen inte de billigaste man kan finna, men vad gör de när de är så bekväma och fina?

Fyndade även några julklappar som jag ska ge bort *nöjd*

Har gett bort min första julklapp för i år nu. Jag köpte en rätt stor plastmugg till min rumskamrat som hon kan he te i när hon är på avd. Hon blev glad och nog lite smått överraskad.

Efter de veckor jag legat inne och inte rört ngt på mig så försvann all kondition. Men efter att ha varit ute och rört på mig i 2 dagar. Gått sakta men ändå varit i rörelse. Hade en liten lugnare dag igår, men var och rörde mig på lassa en stund. Sedan idag när jag vaknade så upptäckte jag att när jag gick med mamma så hade jag kommit in i den gamla vanliga hederliga konditionen. Har alltså så gott som fått tillbaka orken som den var innan jag blev inlagd. Orkar väl inte gå samma långa sträckor som innan, men på kortare sträckor har jag fått tillbaka orken *glad*.

Nu lyssnar vi på Sarek, de är ju bara så bra. Jag blir glad när jag lyssnar på dem. Ska ta och logga ut strax, ska bara låta en medpatient få låna datorn för att kolla sin mail.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar