Antal besökare

söndag 23 oktober 2011

3 timmar sammanlagt

I hela 3 timmar under 3 dagar, sammanlagt, har man försökt sätta en droppnål på mig, men misslyckats å misslyckats å varför inte misslyckas igen. Jag tycker ju att det är så fantastiskt roligt att bli stucken *ironisk*. Men tillslut fick de in en nål, men den pajade igår så då efter misslyckade försök ringde personalen till Barn 4 och de kom å på 2 stick hade de fått in droppnålen, jag är lycklig nu!

Har börjat komma i fas med mig själv igen. Har varit nere i en depression, men nu känns det mycket bättre. Har fått en bra behandling, Anafranildropp. Används inte så ofta, men på mig funkar den kanonbra. Så tack Thomas (läkaren) som satte in det på mig. En guldstjärna till dig.

Måste ut och ragga vinterjacka. Ska försöka leta på myrorna först, å hittar jag inget billigt där som passar mig, får jag lov att gå till Kapp Ahl, de brukar alltid ha något bra vinterplagg. Ska bli kul att gå på klädesjakt. Janna har lovat följa mig på jakten, så jag hoppas mamma eller pappa kan köra oss ut till Ersboda, där alla affärer ligger. Eller alla och alla, några stycken iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar