Antal besökare

onsdag 26 oktober 2011

Lyckan är gjord

Idag har jag fått tag i eccens som smakar precis som den Chai Latte man köper på Kahls kaffe. Kan ju bero på att jag köpte deras eccens flaska. Tänk nu kan jag unna mig en Chai Latte när jag vill. Jag är i 7:e himlen nu!

Idag har min vän, Janna, varit förbi och hälsat på mig. Hon kom in som en virvlande vind och en stor vitaminkick i mitt liv just för den stunden. Kul att träffa henne eftersom vi inte setts på en 5-6 veckor. Hon hade även med sig ängeln hon virkat till mig, kanonfin och mycket söt. Har ingen kamera så jag kan ej lägga in ngn bild på den. Men ni får fantisera ihop en på eget initiativ.

Idag ska mamma och pappa titta på en 3:a i samma hus som de redan bo i. Om de vill ha den och kan komma överens med säljaren så tas aldrig en mäklare in i det hela. Utan då gör de upp priset mellan varandra. Jag håller tummen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar