Antal besökare

lördag 1 oktober 2011

Redan vaken

Klockan är bara 05.25 och jag har varit uppe i över en timme redan. Suck! Ja, ja, om jag har tur kanske jag kan ta igen lite sömn nu under dagen. Men det återstår att se.

Tänk snart är Felicia 1 månad. Oj, så fort det har gått. Å eftersom jag är inne i en sämre period så har jag inte fått träffa charmtrollet mer än 1 gång. *sakna*. NU blir jag lite småsur på avd eftersom småbarn itne får komma in här. Eller små och små alla under 15 får ej komma in.
Jag vet varför och kan förstå, men det känns så surt när Sandra erbjudit sig att hälsa på och så kan jag inte få ta emot dem pga av att en tjej, för länge sen, låste in sig på toaletten med sitt barn och vägrade öppna. Så det är en säkerhet för att barnen ej ska få några men i livet om detta skulle hända en gång till. Men jag vill ju bara fås sniffa och mysa med Felicia!

Idag ska jag sysselsätta mig med den otroligt roliga sysslan som att fila fötterna. Välbehövligt men trist. Skönt när det är gjort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar