Antal besökare

lördag 23 juli 2011

Utomlandsvärmen har kommit

Idag är det precis som att vara utomlands här hemma i Umeå. Det är tokgalet underbart varmt ute. Tur att det blåser såna dära varma friska vindar när man är ute annars skulle det vara odrägligt att vara ute. Men jag har bara tagit en promenad ifrån sjukhuset till Ålidhems Centrum. Gick iväg och köpte mig en melon. Mmmm, det var underbart god.

Sitter och lyssnar på musik ifrån Spotify. Får nog gå emot det jag egentligen vill. Hade bestämt mig för att inte betala någon mer gång för deras tjänster. Men nu är jag så obeskrivligt less på reklam avbrotten som hela tiden kommer när man lyssnar på musik. Så som det verkar nu blir det bara till att lätta på plånboken och pröjsa 49kr/månad. Men efter det har jag ju tillgång till musiken hela tiden och slipper dessutom den där störande reklamen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar