Antal besökare

söndag 31 juli 2011

Tacos

Inatt har jag sovit hur bra som helst. Skönt att sova hemma och slippa avd. Jag blir utskriven imorgon och det ser jag verkligen framemot. Ska tillbaka till avd efter vi käkat middag här hemma, det blir tacos! Något vi alla verkligen gillar, blir väl att käka det minst en gång i månaden.

Har precis klivit ut duschen. Väntar på att håret ska torka så att jag kan fixa till min korta busiga frisyr. Jag gillar verkligen att ha kort hår, passar inte i långt. Även om jag får för mig att jag ska spara ut håret ibland. Fast det brukar bara gå att spara ut håret i ca 2 månader, sen kommer saxen fram och jag har kort hår igen.

Pratade med mormor igår, det var bara bra med henne. Hon är dock bekymrad över att hon börjat glömma bort saker. Men det har väl med åldern att göra skulle jag tro. I år fyller hon 87.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar