Antal besökare

fredag 22 juli 2011

Magiskt

Jag har haft ungefär en veckas uppehåll med att skriva här. Är nämligen på sjukhuset. Men det börjar bli bättre, sakta men säkert och det är de viktigaste. Nu har jag min dator här, så lite mer uppdaterad kommer jag kunna hålla sidan.

Har fått astmaspray utskrivet, så jag bara toklängtar hem och få krama om Sotis. För förhoppningsvis så kommer jag inte ha något mer problem med andningen nu när jag fått sprayen. Hoppet är de sista som överger oss. Under de här dagarna jag legat här så har jag saknat honom otroligt mycket. Fattar inte att ett litet djur kan betyda så mycket för en. Det är magiskt.

Nu är fikat öppet så det är väl dags att ta sig en kvällstekopp.

Bajade Spotify! Nu har man vant sig att lyssna utan en massa reklam och nu när jag inte betalar längre för deras tjänst så har reklamen kommit tillbaka. Ogillas starkt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar