Antal besökare

onsdag 27 juli 2011

Sommar och Sotis

Vilken fantastiskt fin sommar vi har fått i år. Jag bara superduper njuter av varje dag som solen vill visa sig. Snälla höst och vinter, dröj, dröj innan ni gör entré här uppe i norr.

Har idag bestämt mig för att min söta lilla underbara kissemisse ska få tas omhand om av Mattis. Det är nog det enda rätta att göra, då jag nu börjat få mer problem med astman. Känns trist. Fördelen är att vi bor nära varandra, så vill jag få mig en liten kattdos, så är det ju värre än att ringa på dörren och fråga om jag får mysa med honom, alltså katten!, en liten stund.

Har gått på en promenad till Ålidhems Centrum, köpte mig 1 kg vattenmelon. Å, det är ju så gott. Måste passa på att käka det nu under sommaren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar