Antal besökare

tisdag 12 juli 2011

Tråkig dag

Jag är uttråkad! Har ju semester och borde njuta fullt ut. Men rastlösheten tär på mig. Tur att jag har fått in Fläckis (eller blir det Sotis) i mitt liv. Han följer mig vart jag än går i lgh. Lägger jag mig för att vila så vops, då ligger han där. Går jag till köket så vops, är han runt mina ben. Sitter jag i soffan så vops, är han bredvid mig. Jag känner mig älskad. Vilken skön känsla.

Jag har varit tvungen att flytta på katt godiset då han fick nys om vart det låg och själv försökte få upp påsen.Tur jag hade haft en påsförslutare runt den.

Har varit på lassa idag på ett läkarbeök. De ska göra en titthålsoperation i magen för att se om jag har ngn emdometrios kvar och isf ta bort den. Men det dröjer ju några månader innan det blir aktuellt. Jag går bara med på att ha en läkare, tycker de flesta suger på Kvinnokliniken, om man nu får säga så. Men den läkare jag har nu är toppen bra, så han är jag rädd om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar