Antal besökare

onsdag 29 augusti 2012

Magen

Idag har jag börjat äta mjölkprodukter igen. Det gick inge bra alls. Jag fick ont i magen, svullnade upp, och fick rännskita´. De var bara att springa på tjotta mest hela tiden. Under de 3 timmar jag träffade Janna på Biliotekscafét så hann jag gå på toa minst 4 gånger. Plus att när jag kom hem var det läge att skynda sig in på toa igen eftersom magen lever sitt eget liv just nu.

Jag är glad att det bara är laktos jag inte tål. Tänk om det hade varit gluten. Ibland har man tur mitt i allt.Dessutom har jag fått igång min mage som har krånglat järnet, så även det har varit positivt.

Tittar ut nu och inser att hösten är här. Det är mörkt ute så nu är de ljusa sommardagarna över. 9 månader kvar till sommaren. Men nu ska vi njuta av lite höstmys. Tända ljus!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar