Antal besökare

söndag 26 augusti 2012

He går trögt!

De går riktigt trögt för mig att komma igång med bloggandet igen. Alltid är det ngt som stjäl min tid från datorn å är det inte det så glömmer jag bort att skriva. Ska försöka bättra mig.

Ja ja, åter dit jag slutade att skriva. Kirurginläggningen. Denna inläggning så fanns risken att tarmen kunde spricka. Så det var bara att kämpa järnet för att få igång mageländet. Efter ca 5 dagar fick jag komma hem med en fungerande mage. Och som i skrivandets stund fungerar relativt bra.

Har även varit på vårdcentralen för att prata om min mage som utan anledning blir svullen och vrider sig så det gör riktigt riktigt ont. Jag fick "order" om att vara utan laktos i 2 veckor och efter det ska jag äta mjölkprodukter i en vecka. Sedan se om det varit ngn skillnad. Om ej, ska jag återkomma till Vård centralen. Men som det verkar nu är det laktoset jag reagerat på. Jag är inte svullen om magen längre och jag har inte ont som förr. Så hoppas, hoppas, att det bara är laktoset och inget annat jag reagerar på.

En bild på Elsa, min systers ena dotter, och Mega kommer här: Nähä! det gör den tydligen inte. Bloggsidan vägrar samarbeta. Skruttblogg!

Idag har ajg redan hunnit med att lyssna igenom en del lovsångsskivor, druckit melonte (mmm!), sett färdigt hela serien av Solsidan, surfat på internet och gjort en massa småsaker.

Tjohoo! Nu kom bilden. Den nedanför är syster yngsta, Elin som tillsammans med mormor (min mamma) försöker fånga spigg.


Ingen sommar utan smultronplockning!

Oj, tittade just ut genom fönstret åt ena hållet ser det hyfsat ok ut men åt andra hållet är himlen riktigt mörk. Hoppas vi slipper regnet idag.

Vi hörs igen...inom en månad...eller....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar