Antal besökare

måndag 15 augusti 2011

Steg 2

Steg 2

Idag har jag gått från pyssel steg 1, till pyssel steg 2. Har börjat göra lite mer bearbetade kort. Blev riktigt stolt över de jag lyckats göra. Har gjort några dopkort. Dom är jag supernöjd över. Så nu Sandra kan du få klämma ut bebben så jag får användning av korten jag gjort*ler*.

Bättre sent än aldrig heter det ju. Så vännen, paketet kommer nog snart med posten. Jag har inte glömt bort er och eran 3-månaders baby. Nu har jag gjort Välkomst kortet till Casper, nu gäller det bara att hitta ngn lämplig liten present som inte kostar för mycket att skicka med posten.

Har varit ner på stan ett tag idag. För mina sista pengar handlade jag en del saker till scrapbookingen. Så nu har jag så att jag klarar mig ett bra tag framåt. Kommer kanske behöva fylla på förrådet med några småsaker, men inget dyrare matrial iaf. Det känns bra. För även om det är roligt att gå och shoppa saker så kostar det en hel del. Varför ska det vara så dyrt? Men att pyssla är delvis ett sätt för mig att hålla ångesten under kontroll. Så det fyller en viktig funktion i min vardag.

Solen skiner och det har varit en riktigt varm dag. Det är väl sista rycket med fin vädret innan hösten gör entré. Funderar om jag ska ta och gå ut på en promenad nu på tidiga kvällskvisten. Eller så sparar jag det till på onsdag då jag ska träffa Janna och gå en promenix med henne från stan till Ålidhem. Fast de klart man kan ju promenixa båda dagarna, det gör en gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar