Antal besökare

måndag 22 augusti 2011

Banansockerkaka

I min ugn står nu en banasockerkaka som jag håller på att grädda. Mmm, längtar tills jag får ta mig en bit. Har inte skrivit på några dagar, men har varit så trött å när jag ej varit trött har jag glömt bort att skriva. Men det har inte hänt så mycket under helgen.

Fast jag har varit kattvakt från lördag-söndag. Mysigt att få rå om lillkatta igen.

Låg och tittade på Fast and feourios 5 igår, den var riktigt bra.

Jag har blivit så otroligt kvällstrött. Kan bero på att jag stigit upp för tidigt på morgnarna. Har ej kunnat sova längre än till 05-tiden och ibland bara till 04-tiden. Men jag hoppas jag ska kunna börja sova bättre nu när jag skjutit upp arbetsstarten 1 timme på morgnarna. Så nu ska jag försöka vara uppe lite längre på kvällarna. Och på så sätt hoppas att sömnen blir bra igen.

Ikväll har jag städat i min garderob samt min klädbyrå. Har tagit ut en drös med kläder till förrådet. Mycket sommar kläder har jag burit ut. Samt en vinterjacka som är för liten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar