Antal besökare

lördag 6 augusti 2011

1 år kvar

Jag hade ett år kvar på min mobil tele garanti. Så nu är den inlämnad för lagning. Hoppas det går fortare än vad de tror att fixa den. Vill inte vara utan min mobil i 2-3 veckor. Ja, ja, inte mycket att göra ngt åt.

Ligger i min stuga och lyssnar på regnet som faller ner mot taket. Mysigt! Dricker såklart en massa te också, men nu börjar mjölken ta slut hos mig. Å jag orkar inte gå ner till mamma och pappa för att hämta mer. Lat, lat, lat!

Igår skickade jag efter 3 par glasögonbågar från Favoptic, hoppas på att ngn av dom är snygga på mig för då ska jag nog beställa efter dem. Måste bara komma ihåg att boka en tid för synundersökning också. Det är riktigt billigt att beställa hem bågar från nätet. Om jag väljer ngn av dessa går det på runt en 800-1100 kronor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar