Antal besökare

söndag 7 oktober 2012

5 saker om mig

Här kommer 5 saker om mig som du kanske inte visste.

1. Jag kan INTE titta på rysare och knappt thrillers heller för jag blir så sjukt rädd och det förföljer mig i dagar/veckor.

2. Jag har en stor familj som jag älskar över allt. För dem skulle jag göra allt!

3. Jag har efter 39 års allergi mot djur äntligen en allergivänlig katt vid rasen Cornish rex. Han heter Mega (Megabyte) och är mitt allt.

4. Tar lätt åt mig av elaka kommentarer och de sitter kvar i själen länge. En del försvinner andra etsar sig fast rejält.

5. Älskar stugan, att ligga inne under ett plåttak och lyssna på hur regnet smattrar. Eller sitta på bryggan och titta ut över havet, det är underbart! Det är sommar de. Sen har vi ju vårt smultronställe...hemlig plats....men det är smultron hela sommaren mer eller mindre så det är bara att äta och njuta av det goda =)

Ajöss!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar