Antal besökare

onsdag 10 oktober 2012

Klipp till!

Nu är det dags att håret får sig en rejäl omgång av en äkta frisör och inte bara av mig som tar fram saxen och klipper till lite här och där, där jag vill det ska bli kortare. Får se om jag har råd denna månad eller om det får bli nästa. Känns drygt att vänta, men måste man så måste man.

Jag har varit på jakt efter Lavashak och nu om jag har riktigt flyt kommer Hamids pappa att köpa lite åt mig när han nu är i Iran. Jag hoppas och hoppas på att han har tid, möjlighet och lust att göra det. Fast egentligen vill jag inte hoppas för mycket. Om inte han har möjlighet har ev Malins pojkvän, Arash, möjlighet att köpa åt mig när han åker dit i höst.

Idag är det jobb som står på schemat. Ska baka chokladmuffins med hallon i. Mmmmmm! Sen kanske jag syr lite också. Håller på med en till väska.

Längtar till på lördag då är det dags att fara till Pysselhäxornas ställe för att shoppa lite. Har några saker jag vill ha, men om det finns vet jag förstås inte. Just de, Pysselhäxorna är en scrapbooking grupp. Jag är inte medlem så för mig kostar det att gå in, men det är ingen hög summa, tur nog för min fattiga börs.

Ett sätt att bli rik! Gift dig med en oljeshejk! Hur hittar man han? Fråga inte mig! Visste jag skulle jag drunkna i pengar nu =)  Hjälp mig på vägen *blink*.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar