Antal besökare

fredag 2 september 2011

Pysselfredag

Idag har jag varit till frisören, äntligen kom jag mig för att fara dit. Har klippt mig kortare och tunnat ur håret. Nu dröjer det väl en så där 1½ månad innan det är dags att gå till frissan igen.

Efter jag hade varit hos Frisören så tog jag bussen ner till stan. Gick och satte mig på Biblioteks cafét och inväntade Janna och Varga, som skulle möta upp mig och ta en fika tillsammans. Det blev en trevlig stund som vi fick ihop. Varga låg och sov bort halva tiden som vi träffades, men när hon vaknade var hon på rätt bra humör.

Har suttit och pysslat och gjort lite kort nu på kvällen. Trevligt, fick lite tips från Åsa, det tas tacksamt emot. Hon har ju hållit på med Scrapbooking flera år.

Nu ska jag se på tv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar