Antal besökare

söndag 18 september 2011

En sån dag

Idag har jag varit hem en kort sväng med Kjell. Vi hälsade såklart på kissemisse å var lite social med Eva.  Skönt att komma hem en liten kortis på helgen. Det blev inte så lång tid, men en värdefull stund för mig.

Har nyss suttit och skickat in svar till min korsordstidning. Så nu vill jag vinna storvinsten. Det var länge sen jag vann i en korsordstidning. Det betyder att det är min tur att få vinna igen. Ja tack, jag tar gärna första priset.

Just det ja! Min mobiltelefon har gått in i mobilhimlen. Där ligger den och sussar gott nu. Den fick tyvärr av en olyckshändelse (av en annan person) vatten på sig. Så nu ska jag snart skaffa mig en ny. Blir ingen dyrtelefon jag tänker köpa. Skulle jag gissa blir det nog en nokia eller en sonyericsson som kommer att göra mig sällskap i örat framöver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar