Antal besökare

onsdag 15 februari 2012

Skön nattsömn

Har sovit som en stock inatt. Hela långa natten, underbart skönt! Trots obekväm säng! Längtar hem till min alldeles egna säng, ska bli underbart att få sova hemma igen. Det är några dagar kvar innan jag får göra det, men om allt flyter på blir det till helgen iaf. Hoppas, hoppas, hoppas!

Får se om jag träffar Janna idag, hoppas på det också. Å en tredje sak jag hoppas på är att min mobiltelefon ska komma med posten idag. Hoppas jättemycket!

Nu sitter jag med min trogna vän, koppen te i handen. Har fått tips av Janna om att Kashmir teét jag brukar köpa på Tehörnan finns på Coop. Fast det är mer smak av kryddorna på Coop. Så jag är supernöjd! Godare och billigare te har jag fått tag i. Dricker det så gott som flera gånger/dag.

Pratade med min underbara mormor igår. Det mesta var bra, men hon är lite bekymrad över att hon glömmer bort saker. De har gjort en skallröntgen på henne, men vet inte än vad det visar. Hon har även gjort flera tester för att kolla hur hennes minne är. Lilla mormor, jag älskar dig så<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar