Antal besökare

lördag 1 september 2012

Kryckan

Går nu med kryckor, oturen var framme och foten vek sig så jag har gjort illa ledbandet. Egentligen är det ett under att jag ej gjort illa mig mer tidigare eftersom foten vikit sig flera gånger tex när jag varit ute och gått så har jag plötsligt fallit till marken. Bara pga av att foten vikit sig. Ska iaf till sjukgymnasten på fredag så jag hoppas på att få tips på hur jag ska kunna träna upp fotleden så den blir stabil.

Vi skulle ha grillat varm korv och pinnbröd idag, men eftersom det regnar så har vi skjutit upp det. Trist! Ikväll ska jag till Sagateatern. Ska hjälpa till att stå i garderoben eftersom det är en teater jag vill se ikväll. Det är en fristående teater om Zebraflickan som visas ikväll. Blir intressant.

Nu ska jag peppa inför imorgon och besöket hos Felicia som vi ska fira 2 dagar tidigare än hennes 1 års dag. Tänk att det nästan gått ett år sedan hon föddes. Det känns som det var nyss vi hälsade på på BB. Konstigt! Nu går lillstumpan och har så gjort redan några månader. Måste ta med mig eget fika till Sandra (Felicias mamma) eftersom det annars är bakat på mjölkprodukter. Men det går bra. Kanske fuskar jag och tar en kaka med mjölk/smör i. Men inte mer eftersom jag inte vill bli dålig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar